sobota, 22 września 2007

Ciasteczko

Łosiu milcz!!!

Przez pierwsze 5 minut kłócilismy się kto ma pisać posty.
Wypadło na mnie bo Andrzej jest głupim frajerkiem.

Pewnego dnia przyszły do nas Czekoladowe Mirabelki i dały nam wizję.
Powiedziały że stworzymy najgłupszego Bloga w Polsce. Szanse mamy tylko dlatego że Kaczyńscy nie mają jeszcze swojego.

Lubimy się drapać kolanem w oko, a Andrzej ma prostatę, dwa odbyty i czcionkę na twarzy.
Jesteśmy fajni i mamy zamiar tworzyć podcasta który będzie zamieszczany na tym blogu razem z naszą radosną twórczością.

Tak najaraliśmy się. Jak byliśmy mali to wpadliśmy do wielkiego kotła z ziołem i teraz jesteśmy fajni.

Tak śmiejemy się. wiadro

Aha Andrzej nalegał żeby powiedzieć że jego nauczyciel od Geografii mówi *joł* i *obczaj to* na lekcji. A no i że Przygoc ma baterie w nosie i dlatego tak zasuwa.

5 komentarzy:

heban pisze...

cóż wydaje mi się że to nie baterje w nosie lecz elektrownia w dupie napedza przygockiego ale to szczegół

Mnomquah pisze...

To ja czekam na podcasty xD
Jesteście pojebani xD

Anonimowy pisze...

nie no ja pierdziele koffam wasz blog xD

Anonimowy pisze...

Łe, Blogspot, zuo. Jogger, Jogger uber alles ;)

Anonimowy pisze...

Qap nie wiedziałam ze masz taki talent...xD